New website - Nouveau site internet - Guillaume Broust


Mon site internet officiel est désormais en ligne.
Vous pouvez y accéder avec l'adresse: www.guillaume-broust.com/fr




J'espère que le site vous plaira, il regroupe l'essentiel de mes films réalisés ces 20 dernières années. Pour m'envoyer un message, rendez-vous sur ma page contact. N'hésitez pas à vous abonner à ma Newsletter! Plus efficace que n'importe quel réseau social! Vous pouvez néanmoins me trouver sur Instagram - Facebook - YouTube

Et n'oubliez pas de regarder notre 
 Film documentaire "Les Chants de l'Eau"


********


My official website is now online.
You can check it out here www.guillaume-broust.com


Hope you'll like it, it gathers all of my films made during the past 20 years. To leave me a message, please us my contact page. Don't hesitate to subscribe to my Newsletter, way more efficient than any other social network! Anyway you can still find me on Instagram - Facebook - YouTube

And don't forget to watch our
Documentary Film "The Sound of Water" (eng subs)


Thank you for your support!
Best
-- Guillaume

0 commentaires: